Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 14:03 - Свобода ли?!
Автор: 8qica Категория: Политика   
Прочетен: 1174 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.05.2011 14:05


  Свобода ли?!  Да ви пикая в устите! Върнахме се в Средновековието. Заради вас, господа политически боклуци. Обидих ли ви? Съжалявам, но не ви обичам! Престъпно ли е това? Или вече е престъпно да казвам, каквото мисля? Престъпно ли е да не ви припявам хвалебствия, защото за мен сте просто банда от крадци, безчовечни предатели, боклуци, облечени в лъскави костюми словесни проститутки. А, да – и проститутките (истинските) не обичам. Не ме интересуват битовите им проблеми.

Обидно и неморално?! Да ви пикая на морала!

Циганите също не обичам. И мнението ми е, че са на едно стъпало в своето развитие с паразитиращите микроорганизми. Или с хлебарките, както ви е по-удобно. Разбира се, имало било и някакъв процент високо образовани и интелигентни. Според мен обаче е толкова нищожен, че не искам да ме занимавате с техните проблеми, просташка „култура”, примитивни обичаи, да ми навирате ежедневно в лицето мръсното им дивашко съществуване. Защото аз не съм виновен за това! И не ми приписвайте отговорност за  тяхната мизерия, отговорността е тяхна. И ваша, естествено. 
Не съм расист, нацист или останалите глуповщини, с които се опитвате да ме етикирате. Просто не се преструвам. И се опитвам да казвам това, което мисля, въпреки Средновековието, в което превърнахте 21-и век.

Свобода ли?! Да ви пикая на костюмчетата, господа! Аз и евреите не обичам. И в Холокоста не вярвам. Дори не вярвам, че Хитлер е бил психопат. Пак ли е престъпно да не мисля по вашите „стандарти”?! Ами убедете ме в противното, без да си налагате духовната диктатура. И каква стана тя?

Вас не ви обичам, нито проститутките, педерастите също, циганите, евреите... Достоен съм за враг номер едно на Държавата, а защо не и на човечеството?! Но по вашите средновековни стандарти – да обесим инакомислещите! Да ви пикая на стандартите, господа! И на окованата свобода, която проповядвате! Автор: apoptygma




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 8qica
Категория: Политика
Прочетен: 142693
Постинги: 64
Коментари: 55
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930