Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 15:15 - Молбата ми следната, доброволно се отказвам от пенсия,
Автор: 8qica Категория: Политика   
Прочетен: 1607 Коментари: 1 Гласове:
3



До президента и министър председателя на Република България

Молбата ми следната, доброволно се отказвам от пенсия, освободете ме от вноски
Това е мое право, от което доброволно искам да се откажа и искам свобoдата, да не се ползвам от него.
Съзнавам добре, че платените от мен през годините данъци "обществено осигуряване" не са предназначени за осигуряване на моите старини. Затова и не ги изисквам.
Ако ме освободите от задължения и нямам претенции към НОИ, то и НОИ няма да има задължения към мен.
Доброволно се отказвам от пенсия.Това, което искам е държавата да не ми пречи.
Искам да се пенсионирам когато си искам или по ясно казано, да спра да работя, когато си искам, защо трябва да работя до 70 год.Не искам да внасям вноски, нито увеличение на вноските с 1,8%.
С цялото си съзнание се отказвам от правото да имам пенсия!

С уважение...

Адреси на депутати и институции: http://aktivnigrajdani.bulboard.com/vt2.html
Изпрати на медиите тук: http://pressbulgaria.com/
Още адреси на медии: http://aktivnigrajdani.bulboard.com/vt3.html




Гласувай:
3


Вълнообразно


1. tres1 - избори
02.10.2011 23:31
Защо ли пък да не се откажеме и от българско гражданство? Така няма да има нужда да ходиме по избори за този и онзи.Нека останат маргиналните тарикатчета и домашните им любимци да гласуват за любимите си партии. Така ще се появи шанс за възникване на някакъв ред, вероятно и законност, а защо не и справедливост. Поне няма да си позволяват безплатно взаимните безобразия на които сега се наслаждават. Тоест няма така безметежно да се бърка в паничката на другарчето, защото ще следва санкция. Няма да се говори от името на имагинерната "маса" матриал, а само от името на групата на "шаро" и когато някой се оплеска, групата едва ли ще му ръкопляска, а ще се наложи да отговаря със собствени средства. Като счупи грънче, ще иде да го купи и т.н. Та реалната полза в днешно време от българското гражданство, касае предимно циганите и така наричащите се "турци", защото те не са и такива. И двата вида гледат да се сдобият с междуенародни паспорти /защото ще са от ЕС/ и български карти за самоличност, та по-лесно да щъкат из Европата. А за изборите ще си идват, за да изкарат по някое и друго евро с възгласа "беркят версин". А аз ще си живея като небългарски гражданин "обгрижван" от изпълнителните власти като чужденец /тоест както трябва/. Та нека си ходят на избори уважаемите българи - сеирът си е техен. На победилите - честито!, няма да е зле и да почерпят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 8qica
Категория: Политика
Прочетен: 142090
Постинги: 64
Коментари: 55
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930